نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2632
-
الف
+

نویسنده سریال «بچه مهندس3» از توجه به نخبگان گفت

نویسنده فصل سوم سریال «بچه مهندس» در یک مصاحبه از هدف سریال بچه مهندس سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «حسن وارسته» نویسنده فصل سوم سریال «بچه مهندس» در یک مصاحبه از هدف ساخت آن گفت.

نویسنده سریال بچه مهندس ضمن اشاره به استقبال خوب مخاطبان از فصل سوم این سریال، در پیوند با توجه به جوانان نخبه گفت: فرار نخبگان مساله یی جدی برای هر کشور است و مسؤولان باید بیش از پیش به آن توجه کنند. هدف و دغدغه «بچه مهندس ۳» هم همین بود. توجه دادن مسؤولان به جوانان نخبه‌ای که می‌توانند کار‌های زیادی برای کشور خود انجام دهند.

آقای وارسته در مورد بخش دراماتیک بچه مهندس ۳ اظهار داشت: «جواد جوادی» عشقی دیرینه به نام مژگان داشت. برای رسیدن به مژگان بسیار تلاش کرد و حتی به فکر رفتن از ایران افتاد. اما رفته رفته جواد به این نتیجه می‌رسد که در زندگی عشق‌های والاتری هم وجود دارد، مثل عشق به وطن.

وی در پیوند با پایان بچه مهندس ۳ به خبرنگار صداوسیمای ایران گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم و کشش لازم را به وجود آوردیم تا مردم تا پایان همراه ما شوند. بهتر است قسمت‌های پایانی را ببینید تا متوجه شوید سرنوشت هر یک از کرکترهای داستان چه می‌شود. 

 سریال «بچه مهندس» داستان فراز و فرودهای زندگی «جواد جوادی» را در فصل اول در یتیم خانه به تصویر می کشد و در فصل دوم بیننده تماشاگر قصه های دوره نوجوانی این بچه می باشد.

در فصل سوم «جواد جوادی» پا به دانشگاه می گذارد. در دانشگاه با مسعود و قاسم دوست می شود. هر سه دوست با هم پیمان می بندند که با سخت کوشی و تحصیل ، نخبه ای شده و به راحتی جذب دانشگاه پورتلند امریکا که محل سکونت «مژگان عباسی» دختر مورد علاقه جواد است، بشوند. آنها برای رسیدن به هدف بزرگشان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند اما در این راه با مشکلات بسیاری روبرو می شوند.

«پرویز پورحسینی»، «بهاره رهنما»، «اندیشه فولادوند»، «بهناز جعفری»، «افشین نخعی»، «سلمان فرخنده»، «سیاوش چراغی پور»، «فرزین محدث»، «سوگل طهماسبی»، «عباس جمشیدی فر» از بازیگرانی هستند که در فصل اول و دوم حضور داشتند.

«فرهاد قائمیان»، «ثریا قاسمی»، «کامران تفتی»، «اتابک نادری» و «روزبه حصاری» در فصل سوم به جمع بازیگران این سریال پیوسته اند.

گفتنی است که «بچه مهندس1 و 2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

آنچه در «بچه مهندس3» می بینید+ویدیو

«روزبه حصاری»: مردم جواد جوادی صدایم می کنند

ناگفته‌ های «روزبه حصاری» بازیگر کرکتر «جواد جوادی» در «بچه مهندس3»

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر